ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Χαρά μου

Είναι πολλές οι φορές που έχω αναφέρει πόσο ευλογημένη νιώθω για την αγάπη που με περιβάλλει και τους φίλους που έχω στη ζωή μου.

Για τις στιγμές που μου έδωσαν δύναμη να συνεχίσω όταν εγώ ήθελα απλώς να παραιτηθώ
για τις στιγμές που είπαμε τα μυστικά μας χωρίς φόβο και πάθος
για τα γέλια που μοιραστήκαμε
για τα δάκρυα που δε χρειάστηκε να κρύψουμε.

Είναι οι άνθρωποι που θα σου πουν τα λάθη σου
θα σε υπερασπιστούν στο άδικο
και είναι πάντα έτοιμοι να σε προστατεύσουν

Είναι φιλίες αυτές είναι που ξεχωρίζουν και ξέρεις πως θα υπάρχουν για μια ζωή
όπου και αν γεωγραφικά σε βγάλει η ζωή αυτή
όσο και αν αλλάξουν οι συνθήκες της καθημερινότητας σου.

Η φίλη μου η Χαρά είναι όλα αυτά
γιατί είναι πάντα δίπλα μου
γιατί με προστατεύει
γιατί με αγαπάει
γιατί ξέρω πως στα χέρια της η καρδιά μου είναι ασφαλής

και εγώ είμαι ευλογημένη που είμαι φίλη της εδώ και 15 χρόνια!!!

(γιατί όλα αυτά θα αναρωτιέται κανείς... γιατί με υπερασπίστηκε, έγινε η φωνή μου όταν εγώ δεν ήξερα απο που να ξεκινήσω και έκλεισε για εμένα ένα παλιό και άχρηστο λογαριασμό. Για αυτό και μόνο δεν υπάρχει αρκετά μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ)

Sonata Arctica

10 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ακριβώς το ίδιο αισθάνομαι και εγώ.. Εύχομαι πάντα να έχεις δίπλα σου αληθινούς ανθρώπους να σε στηρίζουν.. Το σπουδαιότερο όλων!

Μικρές ανάσες είπε...

Είναι όντως
και είσαι και εσύ πολύ τυχερή, να το διαφυλάξουμε και οι δυο μας λοιπόν γιατί είναι σπάνιο!

Την καλησπέρα μου!!!

Σταλαγματιά είπε...

Οι φίλοι είναι η συνέχεια μας.
Το άλλο μισό κομμάτι που μας ολοκληρώνει.
Και είναι πραγματικά τύχη και ευλογία να έχεις φίλους πραγματικούς.
Μπράβο στην Χαρά λοιπόν!!!

mariposa είπε...

ειμαι και εγω το ιδιο τυχερη!!εχω και εγω τετοιους ανθρωπους διπλα μου..αλλα πλεον εμαθα οτι ολα μπορει να αλλαξουν απο στιγμη σε στιγμη χωρις να το περιμενεις και οτι το βασικο ειναι, να μπορει κανεις να σταθει ΚΑΙ μονος του στα ποδια του..να μην εχει αναγκη κανεναν!!!

να προσεχεις...

Μικρές ανάσες είπε...

@ Σταλαγματιά
Οι φίλοι μας είναι όντως η συνέχεια μας αλλά και τα κομμάτια που μας λείπουν, το κυριότερο όμως είναι το δίκτυ ασφαλείας για όσα ζούμε...

Καλησπέρα!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ mariposa

πίστεψέ με, έχω μάθει να στηρίζομαι στα πόδια μου, κάποιες καταστάσεις που πέρασα μου έμεαν πως μπορώ να στέκομαι στα πόδια μου...
Οι φίλοι μου όμως είναι το δίκτυ ασφαλείας που σου δίνει μια σιγουριά πως ΑΝ πέσω θα είναι δίπλα μου να μου συμπαρασταθούν, και αυτό δεν αλλάζει στη φάση ζωής και ηλικία που είμαι.

Προσέχω πια... δυστυχώς...

IonnKorr είπε...

Ωραίο κείμενο.

Αλλά γιατί 100 μικρές ανάσες? Δεν αρκεί μία και καλή?

Μικρές ανάσες είπε...

@lonnKorr

νομίζω πως όχι... όλοι χρειαζόμαστε κάποια διάρκεια θαρρώ....

Καλωσήρθες στις Ανάσες μου!!!

karkinos7 είπε...

Η φιλία είναι η σημαντικότερη σχέση που κάνουμε στη ζωή μας!
Φίλοι ζωής - αδέρφια - οικογένεια χωρίς αυτούς ένα τίποτα!
(εννοώ ότι οι φίλοι μου είναι αδέρφια και οικογένεια για εμένα!)
Την Καλησπέρα μου!

Μικρές ανάσες είπε...

@ gaykarkinos7

Αν και προέρχομαι απο πολύ αγαπημένη και δεμένη οικογένεια, οι φίλοι είναι η οικογένεια που διάλεξα και με διάλεξαν και αυτό έχει την ύψιστη σημασία...

Την καλημέρα μου!!!