ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Ξέρεις πως μοιάζει η ομορφιά όταν την καταστρέφεις;

Άκουσα μετά απο πολύ καιρό το τραγούδι αυτό
κάτι με έκανε να το βάζω στη συνεχή επανάληψη...

Έχεις ποτέ σου φοβηθεί ο ήλιος μην παγώσει;
σ' έχουνε πιάσει στα κρυφά να λες πώς δεν αντέχεις;
πιο μακριά από ποτέ το σπίτι σου έχεις νοιώσει;
ξέρεις πως μοιάζει η ομορφιά όταν την καταστρέφεις;


Ό,τι και αν ζήσεις δεν αρκεί
δε φτάνει για να μάθεις.
Όσα νόμιζες γλίτωσες
αυτά θα ξαναπάθεις
Έχεις πέσει με δύναμη πάνω στον ουρανό σου;
είδες ποτέ σου πόσο φως κρύβεται σε ένα τραύμα;
στα χέρια σου έκρυψες ποτέ το άδειο πρόσωπό σου;
σ' έχουν κοιτάξει σαν Θεό να σου ζητάνε θαύμα;


Ό,τι και αν ζήσεις δεν αρκεί
δε φτάνει για να μάθεις.
Όσα νόμιζες γλίτωσες
αυτά θα ξαναπάθεις

Και αυτό το τελευταίο είναι που με φοβίζει σε αυτή τη χώρα
σε αυτή την κατάσταση
σε αυτές τις συνθήκες
σε όλα αυτά τα γεγονότα

(Ήχος ανάρτησης: Ότι και αν ζήσεις - Μίλτος Πασχαλίδης )

10 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

"οσα νομιζεις γλυτωσες...αυτα θα ξαναπαθεις..."

αν μπορει καποιος να μεινει σε αυτον τον στοιχο γιατι ολο το τραγουδι ειναι μοναδικο...
Μιλτακος ειναι αυτος...

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι!

Υ.Γ νομιζω πως τελευταια ξενυχταμε παρεα...

karkinos7 είπε...

Δε το ήξερα,σήμερα το άκουσα!
Πόσο μέσα στην εποχή μας είναι!
Την Καλημέρα μου!
Καλή Βδομάδα να έχεις!

Μικρές ανάσες είπε...

@ ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι!

Τι να σου πω, νομιζω πως ξενυχτάω τόσα πολλά χρόνια πια που δε θυμάμαι τη μέρα...

Καλοδεχούμενη πάντως η παρέα σου!!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ gaykarkinos7

Και εγώ έτσι νομίζω!!!!

Καλημέρα καλό μου

Ναύτης είπε...

απορία έχω...
κι αν αυτο που θα ξαναπάθεις είναι έρωτας?
τώρα θα μου πείς, γιατι ρωταω?
ίσως γιατι διακρίνω μια γενικότερη μελαγχολία...
χαιρετώ σας :)

Μικρές ανάσες είπε...

@ Ναύτης

Ίσως γιατί καμιά φορά δεν αντέχεις την πρόσκρουση ούτε καν πάνω σε έρωτα..

Υπάρχει μια γενικότερη ανησυχία, απο τη δική μου πλευρά για όσα συμβαίνουν, αλλά όχι μελαγχολία.

Καλωσήρθες στις ανάσες μου!!!

roadartist είπε...

Πολυ αγαπημενο μου τραγουδι..
Τις τελευταιες μερες ακουω συχνα Πασχαλιδη.. Εβαλα κ ενα τραγουδι πριν λιγες μερες που οταν ειχε πρωτοβγει ειχα παθει τη πλακα μου..

Μικρές ανάσες είπε...

@ roadartist

Ο Πασχαλίδης μου θυμίζει πάντα διακοπές στο χωριό του πατέρα μου στη Μεσσηνία... και κάτι υπέροχα βράδια στο Σταυτό του Νότου!!! Σχεδόν με στεναχωρεί που τον σχετίζω τώρα με τόσο δυσάρεστα γεγονότα και βαριά ατμόσφαιρα...

Σε σκεφτόμουν αυτό το Σαββατοκύριακο, είχα πάει στο Video Art Festival και πέρασα πολύ καλα!!!

Ελπίζω να είσαι καλύτερα με το χέρι και να αντέχεις ακόμα την "αγαπημένη" Βούλα... Θυμάμαι ακόμα τις φορές που πήγαινα με την ελπίδα να βγεί ο γύψος και έκανα βόλτες το ένα σανδάλι για να μη μείνω ξυπόλυτη....

Σε φιλώ γλυκά

IonnKorr είπε...

Έχεις ποτέ σου φοβηθεί ο ήλιος μην παγώσει;

Πολύ ωραίος στίχος αλλά και όλο τραγούδι πολύ ωραίο.

Νάσαι καλά.

Μικρές ανάσες είπε...

@ IonnKorr

νιώθω πως αυτό το τραγούδι είναι η καλύερη συλλογή λέξεων, τοποθετημένες στην πιο σωστή σειρά...

Καλησπέρα σου!!!