ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Εν κατακλείδι...

Το 2009 ξεκίνησε με το μπαμπά στο νοσοκομείο να αναρρώσει απο εγκεφαλικό.

Τον αδελφό μου στην καινούργια του ζωή.

Εμένα στην αγκαλιά του αγαπημένου μου.

Οι μήνες που ήρθαν έφεραν γέλια, χαρές, δάκρυα, τξίδια, αποχωρισμούς και καινούργιες αρχές.

Παθήματα - μαθήματα...

Οι τελευταίες 24 ώρες του 2009 με βρήκαν λίγο τσακισμένη, με τα φτερά κομμένα, πονεμένα απο ένα χωρισμό που δε περίμενα και δεν ήθελα. Στο σπίτι μόνη μου πια. Με αναπόληση λαθών, ανθρώπων που έφυγαν και ανθρώπων που ήρθαν.

Έκλαψα πολύ, ονειρεύτηκα ακόμα περισσότερο, ζήτησα συγγνώμη και αναθεώρησα ακόμα και εμένα...

Η μέρα όμως τελειώνει με χαμόγελα.
Αποφάσεις για ανακαίνηση στο σπίτι, αγορά καναπέ και διακοσμητικά για το σπίτι απο μαγαζί στη Γλυφάδα με θησαυρούς!!!

Δουλεύοντας σε πανεπιστήμιο, η δική μου χρονιά πάει με το ακαδημαϊκό έτος και ξεκινάει κάθε Σεπτέμβριο, αλλά αφού όλοι έχουν τη μανία να κάνουν απολογισμούς 31 Δεκεμβρίου να και ο δικός μου:
Το 2009 αγάπησα πολύ
το 2009 ονειρεύτηκα πολύ
το 2009 απογοητεύτηκα ακόμα περισσότερο

όμως το 2009 αποδείχθηκε για άλλη μια φορά πως έχω τρία σημαντικά πράγματα στη ζωή μου
έχω τους φίλους μου
έχω την οικογένεια μου
και το κυριότερο έχω εμένα

Για το 2010 υπόσχομαι στον εαυτό μου να αγαπάω ακόμα περισσότερο και ας πονάει
να συνεχίσω να λέω Σε αγαπώ στους δικούς μου ανθρώπους γιατί είναι πάντα δίπλα μου
να κάνω ακόμα όνειρα και να σταματήσουν οι εφιάλτες
δε θα κακιώνω σε όσους με πλήγωσαν, ίσως και εκείνοι να πονάνε
να περιμένω για ότι έρθει με χαμόγελο
να παραμείνω πιστή σε όσα νιώθω
να είμαι έτοιμη για την αγάπη όπου και αν τη συναντήσω

Για το 2010 αποφασίζω να πάρω την τύχη στα χέρια μου και ας ξέρω πως όλα είναι τυχερά!!!

(Αφιερωμένο σε εσένα που ξύπνησες ΟΛΑ τα συναισθήματα που είχα μέσα μου θαμμένα, που το σημερινό σου μήνυμα μου θύμησε τη δύναμη που έχω μέσα μου - αρκετή και για τους δυο μας- , και ας έφυγες εγώ ακόμα σε αγαπάω και θέλω να προσπαθήσω για το εμάς που μου έμαθες. Δεν είμαστε όσο διαφορετικοί νομίζουμε. Ξέρεις που θα με βρείς αν ακόμα με αγαπάς όπως είπες...)

5 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

ό, τι ζούμε όπως το ζούμε μας κάνει δυνατότερους και αληθινότερους στο τώρα του μετά. να χαμογελάς! δυνατά αληθινά.
πολλές ευχές για μία νέα χρονιά πανέμορφη. πάντα με υγεία. και (σε) όλα τα άλλα (τα) χαμογελάμε.

karkinos7 είπε...

Το 2010 να έχει εκατό μικρές ανάσες περισσότερες αγάπης,ονείρων, στιγμών με φίλους (η πιο ποιοτική και αληθινή σχέση που κάνουμε στη ζωή μας),στιγμών με εσένα, στιγμών με την οικογένεια σου.
Φτερά να πετάξεις να σου δώσει το νέο έτος για τα ομορφότερα!
Καλή Χρονιά!
Την Καλημέρα μου!

Μικρές ανάσες είπε...

Οι πρώτες blog-ικές μου ευχές!!!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!

Οι στιγμές της νέας χρονιάς ξεκίνησαν με αγκαλιές πολυαγαπημένων φίλων και το ξημέρωμα μας βρήκε χωμένους όλους σε ένα καναπέ να γελάμε, ότι πιο γλυκό και όμορφο...

Την πιο χαρούμενη και ήρεμη μου καλημέρα και στους δυο σας!

Roadartist είπε...

Τι ωραία που τα είπες (έγραψες)..
Αν και δεν 'υποκλίνομαι' εύκολα, αυτή τη στιγμή σε όσα διάβασα, θα το κάνω :)
Καλή σου χρονιά, να είσαι καλά!

Μικρές ανάσες είπε...

Μου χάρισες το καλύτερο ξεκίνημα για τη μέρα, ένα χαμόγελο

Σε ευχαριστώ!