ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Στου Ιούνη τις 9...

Αλλαγή χρόνου με τη Μαρία στο σπίτι
τη φιλοξενώ εδώ και μέρες που ήρθε απο Αγγλία
ραδιοφωνικές ευχές απο τον αγαπημένο μου παραγωγό
κρασί
τηλέφωνα
διαδικτυακά μηνύματα.

Φαγητό με τους δυο κολλητούς μου
Χάρης και Πάνος
Κρασοπουλιό του Κόκκορα το αγαπημένο μου μέρος


και φυσικά ανατολίτικα γλυκά στα Σερμπέτια
η πιο γλυκιά αμαρτία της ζωής μου


Συναυλία Σωκράτη Μάλαμα το βράδυ
παρέα
φίλοι
χαμόγελα
κεράσματα
δώρα

Με τη Μαρία
τη Σοφία
το Σπύρο
τη Μαρίνα
τον Παναγιώτη και φεύγοντας
το Βασίλη και την Αναστασία

Απορία: αν ξέρει κάποιος ας μου πει πως και γιατί η Δήμητρα Ματσούκα βρέθηκε να τραγουδάει με το Σωκράτη Μάλαμα, ας πει και σε εμένα....





Μεταμεσονύχτιο φαγητό στη Λαδόκολλα στη Δάφνη
με τη Μαρία και τον Παναγιώτη
και ύπνος κάπου τα χαράματα.

34 και κάτι ώρες...

δε μου φαίνονται λένε
δε τα νιώθω λέω
συναισθηματικά ακόμα παιδί
η ταυτότητά μου επιμένει

(Ήχος ανάρτησης: Σωκράτης Μάλαμας-Τα ξωτικά )

21 σχόλια:

nikos είπε...

Και πολύ καλά κάνει. Να περνάς πάντα έτσι όμορφα.

Μικρές ανάσες είπε...

@ nikos

Να υποθέσω στην ταυτότητα μου αναφέρεσαι....

Σε ευχαριστώ, προσπαθώ ακριβώς αυτό και ευτυχώς μέχρι τώρα το καταφέρνω!!!

manolia είπε...

:)...
αν σου πω ότι σε είδα αλλά μέχρι να συνειδητοποιήσω αν όντως ήσουν εσύ "εξαφανίστηκες" με την φίλη σου που την κράταγες από το χέρι..(αν δ κάνω λάθος..)

τραγούδαγε η (γνωστή) Ματσούκα εννοείς στη σκηνή?(διότι χθες Μάλαμα άκουγα αλλά Μάλαμα δεν έβλεπα..) κάπου διάβασα ότι θα τραγούδαγε η Μαρίνα Δακανάλη..τεσπά..

Υ.Γ.εύχομαι χρόνια όμορφα..και παραμένοντας παιδί..φιλιά..

Velvet είπε...

Χρόνια πολλά
Σαν τα δροσερά γιασεμιά...
Κι όλη η ζωή σου
Χιλιάδες
Φιλιά...

Αφιερωμένο...
Inspiro & Ornella Vanoni - Perduto
Μην δινεις σημασία στον στίχο
Απλά μ΄αρεσε...

.....

Μικρές ανάσες είπε...

@ manolia

Η γνωστή Ματσούκα... αλλά και η Δακανάλη ήταν που είναι χρόνια με το Μάλαμα....

Εγώ ήμουν τελικά, αλλά μέσα στο χαμό προσπαθούσαμε να βρούμε την υπόλοιπη παρέα μας γιαυτό κρατιόμασταν χέρι χέρι με τη Σοφία!!!

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κοριτσάκι!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ Velvet2

Που να ήξερες και εσύ αλλά το γιασεμί είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά!!!!

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, ξέρεις εσύ...

CsLaKoNaS είπε...

Το Σωκράτη το Μάλαμα τον συχαινόμουνα παλιά ως πολύ, πολύ μα πάρα πολύ καταθλιπτική φωνή. Δηλαδή είναι πιο κατάθλιψη και από το θάνατο ώρες ώρες.

Τα τελευταία χρόνια όμως μου αρέσει πιο πολύ. Όχι γιατί εγώ έγινα καταθληπτικός αλλά γιατί παρά τη μαυρίλα που βγάζει η φωνή του, έχει μια ποιότητα ξεχωριστή στον τρόπο που τραγουδάει. Έχει μία δική του ταυτότητα και αυτό είναι σπάνιο στις μέρες μας.


Τώρα για τα γλυκά τα ανατολίτικα - Τίποτα δε χτυπάει το κανταϊφι!

CsLaKoNaS είπε...

Επίσης όλα τα λεφτά η 2η φώτο με τα τσιγάρα Assos και "το κάπνισμα μπορεί να σκοτώσει".

Οικονομική κρίση που επιτάσει το γλυκό για να πάνε κάτω τα φαρμάκια, αγώνας για στήριξη της εθνικής οικονομίας με τα ελληνικά τσιγάρα... κι ας πεθάνουμε ρε γαμώτο !!


:))

IonnKorr είπε...

Να είσαι πάντοτε περιτριγυρισμένη από φίλους όπως περιγράφεις. Αυτό είναι ευτυχία.

----
"Οι γυναίκες είναι ορμονο-ελεγχόμενα και ορμονο-κινητήρια πλάσματα"
Έγραψες λέμε. Ήταν ο πιο αντιπροσωπευτικός χαρακτηρισμός για την γυναίκα που έχω δει μέχρι τώρα!!!!!!!!!!!!!!

karkinos7 είπε...

Χρόνια Πολλά και Χρόνια Ζωής να έχεις!Πάντα έτσι γεμάτα και χαρούμενα!
Καλησπέρες Πολλές!

Μικρές ανάσες είπε...

Τον Μάλαμα είτε τον λατρεύεις, είτε τον μισείς, νομίζω πως σε αυτή την κατηγορία των καλλιτεχνών ανήκει... Προσωπικά, μου αρέσει πολύ....

Τα Assos απο την άλλη είναι η επιλογή τσιγάρων της εξόδου και της οδήγησης, κανονικά κάνω στριφτά.

Φιλί!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ IonnKorr

Τόσα χρόνια γυναίκα, κάτι έμαθα και εγώ...

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ karkinos7

Σε ευχαριστώ πολύ Καρκινάκι μου!!!

Takis X είπε...

Μια χαρά περνάτε βλέπω "πριγκιπέσα" μου,δηλαδή ποιός τη χάρη σας...

Μικρές ανάσες είπε...

@ Takis X

Προσπαθούμε!!!

Καλησπέρα παραπονιάρη μου!

Athanasios Int είπε...

πολυ καλες φωτογραφιες !ζηλευω!και τι αντοχες!ασε που ειδα τα γλυκα και επαθα υπογλυκαιμια...μιαμ!φιλια σε σενα και το παρεακι σου...πολυ ομορφες εικονες μου δινεις απο ολη αυτα που κανατε.φιλια

Μικρές ανάσες είπε...

@ hug

απο αντοχές, άλλο τίποτα....

τα δε γλυκά, άστο, με το ζόρι κρατιέμαι να μη μετακομίσω στο μαγαζί, μια γωνίτσα να έχω δίπλα στο ψυγείο.... και μέσα μόρώ να σου πω με τέτοια ζέστη.

Φιλί!!!

fotini είπε...

εχμ, δεχεσαι τις ευχες μου με

Μικρές ανάσες είπε...

@ fotini

με???

Ευχές είναι, φυσικά και τις δέχομαι!!!

fotini είπε...

ουπς! ειχα γραψει ολόκληρο κείμενο! που πήγε το υπολοιπο?
ελεγα τις ευχες μου με καθυστέρηση
ελεγα επίσης ότι σου εύχομαι τα χρόνια απο δω και μπρος να ειναι τέτοια που να μην σε νοιαζει ο αριθμός τους μα ότι τα έζησες! ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΝΑΙ!

Φιλια

Μικρές ανάσες είπε...

@ fotini

Η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός το ξέρω!!!!

Growing old is mandatory, growing up is optional...

για όλα τα όμορφα που είπες, σε ευχαριστώ, πολύ