ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Να μην νικήσει η αναποδιά

Για αυτούς που το να φύγουν είναι πάντα πιο εύκολο....

Θέλει γερά κότσια να μείνεις να παλέψεις
δεν είναι για όλους....

Μην κουραστείς να μ' αγαπάς
και αν κουραστείς μη φύγεις
και αν φύγεις για παντοτινά
τα μάτια σου ας δω ξανά

Μα αν κλαίνε μην τ' ανοίγεις
μην κουραστείς να μ' αγαπάς
και αν κουραστείς μην φύγεις

Μοίρα κακή εφιαλτική
στο λογισμό σου αν φτάσει
Να κάνεις πέτρα την καρδιά
να μην νικήσει η αναποδιά

Μην κουραστείς να μ' αγαπάς
και η μπόρα θα περάσει
και η μπόρα θα περάσει

Εικόνα απο graffiti στο Μεταξουργείο
(Ήχος ανάρτησης: Μην κουραστείς να με αγαπάς - Λάκης Παππάς)

22 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολύ ωραιο το γκράφιτι,
ως προς τον τιτλο "αμην"..
καληνύχτα..

Μικρές ανάσες είπε...

@ Roadartist

Είναι όλα θέμα προσωπικής δύναμης...

Καλό σου ξημέρωμα κοριτσάκι μου!

Nalia είπε...

exeis toso dikio... k ego nomiza oti to 8ema ine na fygeis, mexri pou diapistosa ti dynamh psixis xriazete na minis...
k an deis oti menis moni su, trava alou, sigura aksizis kalitera panta.
kali dynamh!

IonnKorr είπε...

Ήρθες αργά. Θα τα λέγαμε. Τώρα καλό βράδυ.

Μικρές ανάσες είπε...

@ IonnKorr

Πάντα τέτοιες ώρες έρχομαι, είναι πιο ήσυχες και μπορώ να ακούω τις σκέψεις μου....

Καλό ξημέρωμα τώρα!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ Nalia

Νιώθω ώρες ώρες που οι περισσότεροι είναι απο ζάχαρη και θα λιώσουν αν μείνουν μέχρι να περάσει η μπόρα... τελικά από λάσπη είναι, και μάλιστα απο εκείνη που βρωμάει....

Φιλί!!!

Takis X είπε...

θα νικήσει οποιος είναι ενεργητικά χαρούμενος,κι οποιος πιστέψει οτι το ρήμα φταίω είναι η πρώτη προταιρεότητα στην κάθε αναποδιά.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Είναι χαρά μου που μπαίνω στο σπιτικό σου. Μου αρέσει το τραγούδι.
Γενικά "μην κουραστείς να..... αντέχεις"

Μικρές ανάσες είπε...

@ Takis X

δύσκολες συνθήκες βάζεις, αν και προσωπικά τις πιστεύω απόλυτα.

Καλημέρα!!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Είνα χαρά μου να σε καλωσορίζω στις Ανάσες μου!!!

Αντέχω... για την ώρα...

karkinos7 είπε...

Θέλει μεγάλη αντοχή να γυρίσεις μια αναποδιά,ψυχικό απόθεμα,που δεν είναι πάντα διαθέσιμο,μπορεί να έχεις και αδειάσει!
Γενικό το σχόλιο!
Το τραγούδι μου έφερε δάκρυα σε μια μέρα που παραδόξως έχω καλή διάθεση!
Καλημέρες Πολλές!

Μικρές ανάσες είπε...

@ karkinos7

Όταν κάτι αξίζει μένεις όμως, ακόμα και αν ζητήσεις λίγο χρόνο για ανασυγκρότηση δυνάμεων. Γενικό το σχόλιο επίσης...

Φιλί και καλημέρες!!!!!

Σοφία είπε...

Ωραίο το άσμα. Καλώς σε βρίσκω :-)

Μικρές ανάσες είπε...

@ Σοφία

Καλωσήρθες στις Ανάσες μου!!!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

οχι δεν ειναι για ολους...
μα το ανακαλυπτεις παντα στην πορεια...
κι εσυ κι εκεινοι που δεν...

κανεις δεν φταιει τελικα...
μονο η πιστη του οτι ειμαστε παντοδυναμο...

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ ΝΑΪΑΔΑ

Και τι επώδυνη πορεία είναι αυτή...

Αλλά υπάρχουν και μερικοί που πειραματίζονται για να δουν μήπως τους βγεί. Αυτοί, οι λίγοι ομολογώ, είναι για πολύ ξύλο.

Φιλί!!!

Σταλαγματιά είπε...

Μην κουραστείς να μ' αγαπάς…

Εγω θα κρατήσω αυτόν τον στίχο γιατί αν κουραστεί τότε καλύτερα να φύγει……

Φιλί

Μικρές ανάσες είπε...

@ Σταλαγματιά

Όπως είπα και στην ανάρτηση για κάποιους ανθρώπους η κούραση είναι εύκολη...

Το μόνο που λέω είναι ευτυχώς που στη ζωή μου δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή τέτοιεσ συμπεριφορές!!!!

Καλησπέρα κούκλα!

Ναύτης είπε...

κι αν κουραστεις μη φύγεις
να μην νικήσει η αναποδια
κι η μπόρα θα περάσει

υπάρχει κάποιος που δεν το έχει ζήσει αυτο;

κάποιος που δεν έκανε υπομονη για ότι αγάπησε;

δείχτε τον μου, να σας δείξω κάποιον που δεν αγάπησε.

καλημέρα!

Μικρές ανάσες είπε...

@ Ναύτης

Μα για αυτούς ακριβώς λέμε, εκείνους που δεν αγάπησαν πραγματικά γιαυτό και έφυγαν στην πρώτη δυσκολία....

Καλημέρες!!!!!!
(να δανειστώ λίγο απο τον θαλασσινό σου αέρα μήπως και δροσιστώ;)

Ναύτης είπε...

και θαλασσινός και αέρας είμαι... (διδυμος γαρ...)

:)

υ.γ. τον αέρα εδω δεν τον δανείζουμε, τον χαρίζουμε σ όσους μπορουν να τον εκτιμήσουν

Μικρές ανάσες είπε...

@ Ναύτης

Χα! και εγώ δίδυμος (9 ιουνίου)

τι να πω... θα προσπαθήσω να κερδίσω την εκτίμησή σου