ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Σ' άλλα ταξίδια μακρινά

Σήμερα και αύριο στήνουμε την έκθεση από τα μαθήματα φωτογραφίας που έκανα φέτος στον ΠΟΦΠΑ.

Για όποιον ενδιαφέρετε
07 - 13 Ιουνίου στο Παλιό Πανεπιστήμιο
Θόλου 5, Πλάκα
Ώρες λειτουργίας 18:00 - 22:00
(εκτός ημέρας εγκαινίων 07-06 όπου και είναι 20:00 - 23:00)
Είσοδος ελεύθερη

Αυτή είναι η δική μου φωτογραφία


Και αυτό το τραγούδι είναι συνεχώς στο κεφάλι μου...

Έλα πάρε με
μες στο βυθό σου να βρεθώ
ν'αγαπηθώ να λυτρωθώ

Έλα πάρε με
στα γαλανά σου τα νερά
δώσε στα όνειρα φτερά.

Έλα πάρε με
σ' άλλα ταξίδια μακρινά
στου δειλινού τα μενεξιά

Έλα πάρε με
δώσε μου αίμα και μιλιά
σε χρυσαφένια ακρογιαλιά.

Έλα πάρε με
εκεί που το κορμί λυγάει
εκεί που το κορμί γελάει

Έλα πάρε με
και θεϊκός μου γίνε στίχος
που τον χορεύει ο ρυθμός
κι ο ψάλτης ήχος.

(Ήχος ανάρτησης: Έλα πάρε με - Γιάννης Χαρούλης)

21 σχόλια:

CsLaKoNaS είπε...

Η φωτογραφία είναι πολύ ωραία αν και για να την αξιολογήσει κανείς σωστά πρέπει να τη δει μόνη της και όχι σε ένα browser με χίλια δυο μπιχλιμπίδια....

Ο Χαρούλης μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ως φωνή. Έχει αυτήν την κριτική χροιά που όμως δε σου σπάει τα νεύρα.
Είχα πάθει πλάκα όταν πρωτοάκουσα το "Παλιό Τραγούδι"

http://www.youtube.com/watch?v=j7sf__rcwlI


Φιλιά!

Μικρές ανάσες είπε...

@ CsLaKoNaS

Τον λατρεύω, έχωόλες του τις δουλείες....

Ακόμα τον θυμάμαι την πρώτη φορά που τον είδα, Λυκαβητός σε συναυλία-αφιέρωμα στο Νίκο Ξυλούρη και μόλις 19 χρονών εκείνος τότε...

Φιλιά!

Athanasios Int είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η φωτογραφία σου νομίζω θα περάσω να την από κοντά 
Το τραγούδι μου αρέσει αλλά πιο πολύ στην αρχική του εκτέλεση γιατί σε αυτήν είναι πιο γρήγορο.
Καλή επιτυχία ! φίλια

Velvet είπε...

Δεν μου αρέσει το μαυρο
Αγαπώ το λευκό...
Εκτός απο το ασπρόμαυρο των ονείρων
Οταν κλείνεις τα μάτια
Αν τα καταφέρω,
Θα επισκεφτώ τα δικά σου ασπρόμαυρα βλέμματα
Ομορφο το τραγούδι και τα γαλανά νερά
Η φωνή του τραγουδιστή καθόλου
Ουτε η σημερινή κυριακή
Η Καλημέρα ναι
Καλημέρα λοιπον
....

nikos είπε...

@ CsLaKoNaS και Μικρές Ανάσες
Είχατε δεν είχατε μας κάνατε πάλι ν'ακούμε Χαρούλη. :)
Ωραίος ο άτιμος, αλλά γεμάτα αναμνήσεις τα τραγούδια του. Τέλος πάντων. Η φωτογραφία είναι πολύ όμορφη. Καλή σας Κυριακή

karkinos7 είπε...

Η φωτογραφία και το τραγούδι μου δένουν τόσο πολύ!
Αγαπημένο τραγούδι αυτό!
Την Καλησπέρα μου!

Μικρές ανάσες είπε...

@ hug είπε...

Σήμερα στήσαμε τις φωτογραφίες στο χώρο και δείχνουν πολύ ωραίες, εκεί στα ψηλά της Πλάκας.

Σε περιμένουμε!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ Velvet2

Η φωτογραφία ήταν έγχρωμη αλλά τελικά το ασπρόμαυρο της πάει πιο πολύ, δείχνει πολύ δραματική

Θα χαρούμε πολύ να δεις τη δουλειά μας, αν τα κατεφέρεις

Εσύ πάντως κάτι έχεις σήμερα...

Μικρές ανάσες είπε...

@ nikos

Μια χαρά είναι ο Χαρούλης και όσο για τις αναμνήσεις, τουλάχιστον μα δείχνουν πως δεν έιναι άδεια η ζωή μας...

Καλησπέρα!!!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@ karkinos7

Χαίρομαι που σου αρέσουν και τα δυο.

Φιλί!!!

manolia είπε...

Η φωτογραφία πολύ όμορφη..

..έχω κολλήσει με αυτό το τραγούδι αυτές τις μέρες,αν κ δεν είναι δικό του, μου αρέσει περισσότερο με τη φωνή του..

http://www.youtube.com/watch?v=VAP7Y4_wOmY

Μικρές ανάσες είπε...

@ manolia

Σε ευχαριστώ, αν καταφέρει να περάσεις απο την έκθεση, θα δεις πολύ ωραίες φωτογραφίες...

Λατρεμένο τραγούδι, αλλά αν και μου αρέσει ο Χαρούλης, σε αυτή την περίπτωση προτιμώ τον Άσιμο...

Καλό σου βράδυ καλό μου!

candyblue είπε...

τοσο ομορφα πραγματα...Δικα σου, απο σενα

:)

Μικρές ανάσες είπε...

@ manolia

Σε ευχαριστώ τόσο πολύ που ήρθες και κυρίως που σε γνώρισα!!!!

leondokardos είπε...

Καλή επιτυχία εύχομαι.Λυπάμαι μόνο που εδώ και καιρό άφησα το δικό μου ερασιτεχνικό χόμπυ της φωτογραφίας. Είναι ένα τόσο ενδιαφέρον χόπμυ, μιά πραγματική περιπλάνμηση...

Μικρές ανάσες είπε...

@ candyblue

Από τα πιο δημιουργικά πράγματα που έχω κάνει ποτέ...

Μικρές ανάσες είπε...

@ leondokardos

Να ξαναρχίσεις αμέσως, ακούς???

Φιλία!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

η φωτογραφια ειναι πανεμορφη και το τραγουδι αυτο τοσο μοναδικο!!!
εδεσε υπεροχα!

ειμαι πολλα χιλιομετρα μακρια αλλιως θα ερχομουν...

φιλακια και καλα να περασετε κουκλιτσα!!!

manolia είπε...

και εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα..γλυκιά όπως σε φανταζόμουν!..

πάντως από Σεπτέμβρη που λογικά θα ξεκινήσει πάλι η ομάδα σας, θα σε ρωτήσω περισσότερες πληροφορίες..
μου άρεσε πάρα πολύ η έκθεση..με φωτογραφίες που όντως πίσω τους είχαν μια ιστορία -κ όντας ρηχή(!) ήθελα πολύ να μάθω..-
πολύ καλή δουλειά..αξίζετε συγχαρητήρια!
καλή συνέχεια σας εύχομαι..

Μικρές ανάσες είπε...

@ ΝΑΪΑΔΑ

Κρίμα... ελπιζω στην επόμενη να είσαι κάπου πιο κοντά!!!

Μικρές ανάσες είπε...

@manolia

Δεν είσαι ρηχή καρδούλα μου, απλώς εμείς δε θέλαμε να βάλουμε ιστορίες για να ταξεδέψει ο καθένας όπου τον πήγαινε αυτό που έβλεπε!!!

Θα χαρούμαι πολύ να σε έχουμε στην παρέα μας του χρόνου!!!!!!