ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Ασκήσεις ηρεμίας

Ζω σε ένα σπίτι εργοτάξιο.

Εγώ τη μπανιέρα ήθελα να αλλάξω και να κάνω χτιστή ντουζιέρα, που να ήξερα σε τι μπελάδες θα έμπλεκα... Και δεν ήξερα, δε ρώτησα κιόλας...

Το σπίτι από την Πέμπτη είναι μέσα στην απόλυτη σκόνη, το πάτωμα έχει μια επικάλυψη που κριτσανίζει όταν περπατάς, τα έπιπλα έχουν αλλάξει χρώμα και το καλύτερο από όλα....

Αχ, το καλύτερο από όλα είναι που μαζεύω το σακίδιό μου και πηγαίνω στον κολλητό μου να κάνω μπάνιο!!!!

Αύριο έρχονται και τα καινούργια έπιπλα για το σαλόνι, να δω που θα μπούν και αυτά....

Σας το λέω, αν δε τελειώσουν οι εργασίες κατεδάφισεις - αναστήλωσης σήμερα
θα μας πουν οι ειδήσεις
θα ακούσει τις φωνές μου όλη η Αθήνα και τα περίχωρα
θα τον πάθω τον κλονισμό

να να να το νιώθω
στραβώνει το στόμα σιγά σιγά....

Μήπως ξέρει κανείς κανα καλό δικηγόρο;
Με βλέπω να τον χρειάζομαι!!!

5 σχόλια:

mariposa είπε...

χαχχαχαχ!!!υπομονη!!!ζεις ενα δραμα καταλαβαινω!!χαχαχχα

karkinos7 είπε...

Υπομονή σπίτι φτιάχνεις!
Την Καλησπέρα μου!
Καλό μήνα!
Καλή βδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Kαλό μήνα και υπομονή! σκέψου πόσο ωραίο θαναι όταν τελειώσει!
εγώ όποτε νιώθω άσχημα για κάτι , κλείνω για λίγο τα μάτια μου και φαντάζομαι τη στιγμή που θα λέω ''πάει!πέρασε κι αυτό'' και αντλώ πραγματική δύναμη και υπομονή...

μακάρι να σε βοηθήσει κι εσένα!!

καλό απόγευμα!

b|a|s|n\i/a είπε...

πω πω πω! αυτό το κριτσίνισμα εφιάλτης! :)))
υπομονή! τι άλλο; και χαμόγελα!
και πολύ καλό σου μήνα!
ξεκοούραστο ξέγνοιαστο καθαρό!

Μικρές ανάσες είπε...

Όχι δε φτιάχνω σπίτι, μια χτιστή ντουζιέρα ήθελα να φτιάξω, αλλά τώρα που το σκέφτομαι, ας έκανα στον κήπο καλύτερα, κάτω απο τη λεμονιά....

Και όχι, δεν εχουν τελειώσει!!!!!

Φεύγω, πάω να μείνω στον κολλητό μου σήμερα. Με διέλυσε που με διέλυσε η πανσέληνος, ας μη με αποτελειώσει το μπάνιο....

Καλό μήνα να έχουμε παιδιά και όπως είπε και ο Βασίλης, καθαρός!!!!

(ευχαριστώ πολύ για τα λόγια κουράγιου, θα σας ενημερώσω για τη συνέχεια της ανακαινιστικής μου οδύσσειας με το κατάλληλο φωτογραφικό υλικο!)