ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Αι σιχτίρ

Είναι στιγμές που μαθαίνεις κάτι και λες ένα δυνατό
Αι σιχτίρ μαλάκα
που πηγάζει από το μικρό και βαθύ μόριο του είναι σου.
Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να παίζει και τη ζωή σου
κανένας δε μπορεί να παίζει με τα συναισθήματά σου
το πως νιώθεις
το ποιός είσαι.

Έμαθα όμως απο πρώτο χέρι τι σημαίνει να το κάνει κάποιος
να σε ποδοπατάει
να σε προδίδει
να σε ισοπεδώνει
να σου υπόσχεται φούσκες
να λέει συνεχώς ψέμματα
και απο δική του και μόνο ανασφάλεια να ρίχνει το φταίξιμο σε εσένα μετά.

Βράζει ο θυμός μέσα μου σήμερα
τρέμουν τα χέρια που γράφουν το post αυτό.

Όχι δε φταίω εγώ για κάποιον που ενω έχει περάσει τα 30 έχει ακόμα τη συναισθηματική ωριμότητα αμοιβάδας και κατά πάσα βεβαιότητα πάντα θα έχει...

Αι σιχτίρ μαλάκα
για το τίποτά σου
για την αναισθησία σου
για την ανωριμότητά σου
για τις ανασφάλειες σου που γέμισες τη ζωή μου.

Έπρεπε να σε είχα πετάξει έξω απο το σπίτι ΜΟΥ απο την πρώτη σου βλακεία
απο το πρώτο σου ψέμα που ήξερα πως είχες πει
απο το πρώτο σου "εμείς" που ήταν μονάχα "εγώ".

Πέθανες για εμένα
πέθανες για τους ανθρώπους που έμαθαν ΟΛΗ την αλήθεια
για το δήθεν σου
για τη μιζέρια σου
για το ψεύτικο της εικόνας σου
και τα πράγματά σου έπρεπε να τα έχω κάψει και όχι να στα γυρίσω πίσω και γύρω απο τις φλόγες να χορέψω το χορό της λύτρωσης.

Και μετά να σου πω ένα τεράστιο ευχαριστώ για τον παράδεισο που ζω γιατί μαζί σου μόνο την κόλαση γνώρισα.

Θέλω...

Και τελικά πρέπει να έχει πολύ κακία μέσα του κάποιος για να κάνει εις γνώση του κακό στον διπλανό του...

Όσο για εμένα, δε σκοπεύω να απολογηθώ ΠΟΤΕ ξανά για αυτό που είμαι, που η ζωή μου είναι εύκολη για τους άλλους, για τα χρήματα που βγάζω κάθε μήνα, που δουλεύω μόνο 6 ώρες τη μέρα στο δημόσιο, για τον καφέ που πίνω στη Γλυφάδα, για τα άπειρα παπούτσια που αγοράζω, για το δικό μου σπίτι που έχω, για τα ταξίδια που κάνως συνεχώς, που σπαράζω στο κλάμα με χαζοτράγουδα, που βαριέμαι τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο, που δεν είχα κάνει camping και δε μου πολυαρέσει κιόλας, που πιστεύω στην κοσμική ισορροπία, που έχω καλή σχέση με την οικογένεια μου, που έχω ανάγκη τους φίλους μου, που είμαι κοινωνική, που έφτασα 34 και αναζητώ μια σχέση ζωής και όχι γυμνασίου, που δεν ζω φοιτητικοκαταστάσεις πια, που θέλω το σπίτι μου τακτοποιημένο, που έχω μια σχετική τάξη στη ζωή μου, που το μυαλό μου ταξιδεύει και σκαρώνει ιστορίες συνεχώς, που αποταμιέυω στο τέλος κάθε μήνα και δε ζω με δανεικά, που είμαι εγώ και αυτό οφείλω να προστατεύσω.

(και καμία σχέση όλα αυτά με τα σημερινά μηνύματα, για να εξηγούμαστε)

12 σχόλια:

A.G.Selena είπε...

Πω πω πόσο σε νιώθω!!!
Μου θυμίζεις εμένα πριν μερικούς μήνες!
Γι'αυτό σου λέω!Χαμογέλα!!!
Εσύ κέρδισες εκείνος έχασε!

Θα έλεγα κι άλλα αλλά...

Καληνύχτα κούκλα και μην απολογηθείς ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ γι'αυτό που είσαι!!!
Φιλιά

fotini είπε...

Αι σιχτίρ μαλάκα
για το τίποτά σου


οτι διαβασα μου ειναι πολυ πολυ πολυ οικειο με μονη διαφορα τις ώρες εργασίας μου που μάλλον έιναι ...δεκάξι!!lol!!


καλως σε ανταμωσα στο χωρο αυτο

mariposa είπε...

καλημερα... ουαου!!!! σου ευχομαι περισσοτερα ταξιδια, παπουτσια και καφεδες στη γλυφαδα..

υγ.παρε κι εμενα μαζι σου...

karkinos7 είπε...

Ότι και να σου έχει κάνει κάποιος,δεν είναι ωραίο να αναθεματίζουμε,το έχω κάνει και εγώ και το μετάνιωσα μετά!
Θυμός άστον να ξεσπάσει και όλα ήρεμα να γίνουν.
Την Καλημέρα μου!

Μικρές ανάσες είπε...

@selena
Ποτέ ξανά!!!
καλημέρα κοριτσάκι


@ fotini
Καλωσήρθες!!!!!!
τα έχω περάσει και εγώ τα 16ωρα για 5 ολόκληρα χρόνια και με είχαν διαλύσει, αν και λάτρευα αυτό που έκανα.

@mariposa
ξέσπασα λιγάκι ε???

20 απριλίου φεύγω για amsterdam, berlin και μετά edinburgh, έλα!!!!

@gaykarkinos7
θυμάσαι τη σκηνή στον άρχοντα των δακτυλιδιών που το ξωτικό φωνάζει το ποτάμι και αυτό φουσκώνει και παρασύρει τους κακούς?
ακριβώς έτσι ένιωσα εχθές και δε μετανιώνω που παρέσυρε το θυμό μου.
νιώθω λυτρωμένη τώρα και πολύ ήρεμη που το έβγαλα από μέσα μου...

Καλημέρα Καρκινάκι μου!

nikos είπε...

Ξέρεις κάτι; Έχεις ίσως όλα τα δίκια. Κανείς δεν δικαιούται να παίζει μαζί σου. Και κάποιες στιγμές χρειάζεται πράγματι να ξεσπάσεις. Και δεν χρειάζεται να απολογείσαι για τίποτα.
Όμως... Μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Μην κουράζεσαι με σιχτιρίσματα και με χέρια που τρέμουν. Δεν αξίζει τον κόπο. Προχώρα. Παρακάτω. Και το παρακάτω θα είναι πολύ όμορφο. Θα δεις. Και θα γελάς με τον εαυτό σου γι'αυτές τις σκέψεις. Γιατί ναι. Οφείλεις να σε προστατεύσεις.
Υ.Γ. Όλα τ'άλλα να τα χωνέψω. Αλλά 6 ώρες την ημέρα; :))

Μικρές ανάσες είπε...

@nikos

Ξέσπασμα ήταν και πέρασε, τα είπα και ξελάφρωσα. Και όσα κράταγα κρυμμένα να με βαραίνουν, τα είπα και στους ανθρώπους που τα έβαζαν μαζί μου τόσο καιρό, όχι απο κακία αλλά για να ηρεμήσω μέσα μου.

Υ.Γ. μη τα βάζεις μαζί μου, με τον Πρύτανη του Μετσοβίου να τα βάλεις οφού όλοι δουλεύουμε 6 ώρες, εκτός απο κάποια γραφεία γραμματείας που δουλεύουν 5.....

Φιλιά πολλά καλέ μου
σήμερα κανόνισα με παρέα να πάω Encardia και να τα πιούμε!!!

Όναρ είπε...

Πρέπει να κάνουμε παρέα εμείς οι δυο..Καλησπέρες πρώτες και καλύτερες..

Μικρές ανάσες είπε...

@ Όναρ

θα το χαρώ πολύ!!!!!

Οι πρώτες είναι και οι πιο συναρπαστικές...

Όναρ είπε...

Όχι πάντα..άλλοτε οι τελευταίες έχουν αυτό το προσόν..Αλλά όπως και να 'χει, είτε στην αρχή, είτε στη μέση, είτε στο τέλος, κάπου κρύβεται ο ενθουσιασμός..δεν έχεις παρά να τον βρεις..

ασωτος γιος είπε...

αει σιχτιρ και απο μενα και την καλημερα μου και αλλες 100 ανασες απο μενα γιατι μολις διαβασα ολη την πριν σχεση μου στο δικο σου ποστ, που παραλιγο να με κανει να παω σε ψυχοθεραπεια !
ευτυχως κρατησεε μονο 1 χρονο και πολυ ηταν δηλαδη-φταιει το οτι δενομαι αακομη και με τις πετρες-χαιρομαι που σε βρηκα
εγινα αναγνωστης σου απο σημερα
http://www.youtube.com/watch?v=vxGeLbQ5uZQ
καλη καθαρη δευτερα και ακομη πιο καθαρες βδομαδες με ανθρωπους που μας πηγιανουν στην αγαπη οχι στην αρνηση σε καθε επιπεδο

Μικρές ανάσες είπε...

Μερικά αϊ σιχτίρ τα έχουμε όλοι στο ενεργητικό μας νομίζω και το καλύτερο απο όλα, η ανακούφιση τη στιγμή που το τελευταίο γράμμα σχηματίζεται στη γλώσσα σου!!!
Και εμένα ένα χρόνο ήταν...ένα χρόνο περισσότερο απο όσο χρειαζόταν.

Καλωσήρθες στο "σπίτι" μου!!!