ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Αϊτή

To Everybody Hurts που τραγούδησαν ξανά δεκάδες καλλιτέχνες μετα απο πρόταση του Simon Cowell έχει σπάσει κάθε ρεκόρ. Στο youtube το έχουν δει εκατοντάδες χιλιάδες άτομα ενώ και σαν single έχει πουλήσει πολλά. Ο συνδυασμός του καταπληκτικού τραγουδιού των REM με τις ανατριχιαστικές εικόνες δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο

Ηelping Haiti - Everybody Hurts

Είναι κάτι τέτοιες εικόνες που σε συγκλονίζουν
είναι κάτι τέτοιες κινήσεις που σε συγκινούν.

Δυο φίλοι είναι εκεί εδώ και 10 μέρες να βοηθήσουν
δε μαθαίνουμε εύκολα νέα τους
όταν όμως μαθαίνουμε μιλούν για εικόνες που σου σκίζουν την ψυχή

2 σχόλια:

a-kentavrou είπε...

Kαλησπέρα
Μου έδωσες τη χαρά να επισκεφθείς το άστρο μου ,σου θύμησα πιστεύω πιό ευτυχισμένες στιγμές.
Δεν φανταζόμουνα ότι όταν θα ερχόμουν στο χώρο σου,θα αντίκριζα ένα φουσκωμένο ποτάμι,μια αγριεμένη θάλασσα..Αρχισα να κάνω τις συνηθισμένες σκέψεις ότι σε μια σχέση υπάρχουν πάντα δύο.Διάβασα κάτι όμως " αναζητώ μια σχέση ζωής και όχι γυμνασίου" και τώρα ξέρω ,όταν ο ένας έχει στόχους θεμελιακούς για τη ζωή και ο άλλος έχει βρεί δωρεάν ........... δεν μου επιτρέπει ο σεβασμός σε σένα που πρώτη φορά ήρθα στο σπίτι σου και ο απέραντος σεβασμός στη γυναίκα γενικώς να γράψω τη λέξη.Ναι το αϊ σιχτίρ ταιριάζει.Μην νομίζεις όμως τώρα την αυτοκριτική μου κάνω.

Μικρές ανάσες είπε...

Έχεις δίκαιο, μου θύμησες στιγμές ανεμελιάς κυρίως.

Δεν είναι οι διαφορές στόχων που διχάζει τους ανθρώπους, ο κακός χειρισμός και η υποκρισία μόνο.

Και μη νομίζεις, και εγώ την αυτοκριτική μου κάνω, τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου καταθέτω.

Νομίζω τώρα καταλαβαίνεις γιατί είχα την αφίσα με το φάρο 5 χρόνια στο δωμάτιο μου.

Καλώσήρθες στο σπιτικό μου!!!