ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Nα έρχεσαι στον ύπνο μου

Nα έρχεσαι στον ύπνο μου

Τώρα που μας χωρίζουνε βουνά

από λόγια αλόγιστα και θάλασσες
να έρχεσαι συχνά στον ύπνο μου

Να 'ρχεσαι πιο συχνά με
αερόστατο, με ξύλινο τρενάκι, με τρεχαντήρι, υπερωκεάνιο,
με τα πόδια...

να 'ρχεσαι πάντως

Εξάπαντος να 'ρχεσαι κάθε νύχτα
με ρούχα ή χωρίς
«Σουσάμι άνοιξε» θα λέω τρις
και θα σε μπάζω στ' όνειρο

Στο ίδιο όνειρο, πολύχρωμα μπαλόνια
που τα πήρε ο αέρας να τα πάει μακριά
μια πάνω
και μια κάτω μεθυσμένα

Έλα στον ύπνο μου, σε περιμένω
να καθαρίζουμε παρέα φρεσκα φασολάκια
να τρώμε καρμπονάρα,
να σε ταΐζω μενεξέδες, κουκουνάρια
και να σε πασπαλίζω φεγγαρόσκονη, θα δεις

Ανάμεσα σε ερωτιδείς κι αγγέλους να πετάς εσύ,
μαζί κι εγώ

Κι αν θέλεις θα γινόμαστε ακροβάτες,
ηθοποιοί σε θίασο πλανόδιο, έλα
Στο ίδιο όνειρο εμείς οι δυο να παίζουμε τρίλιζα
στα κατώφλια του καλοκαιριού

Σε πύργους από φίλντισι κι ακριβό βελούδο,
να κυνηγιόμαστε στο μυρωμένο λιβάδι των αισθήσεων,
των παραισθήσεων,
να σε φτάνω, να σ' αγγίζω,
να σε πιάνω

Να 'μαι τα χέρια εγώ κι εσύ το πιάνο
και να σε τραμπαλίζω
και να σου φτιάχνω κούνια σ' ανθισμένη κερασιά
να σε κουνώ, να σε ταρακουνώ

Μόνο να έρχεσαι στον ύπνο μου κάθε νύχτα
Τ' άλλα θα στα πω στ' αυτίρ
Γιατί τα όνειρα σαν τα θαύματα είναι
Βγαίνουν αληθινά μόνο αν τα πιστεύεις....

(απο ένα μικρό βιβλιαράκι, χαμένο σε κούτες χρόνια τώρα..)

5 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

να έρχεται στον ύπνο να κάνετε το ξύπνιο αλήθεια ονειρική.
καλημέρα! :)

karkinos7 είπε...

Συμφωνώ με το κύριο απο πάνω!
Την Καλημέρα μου!
Όμορφη Κυριακή να έχεις!

nikos είπε...

Ξημέρωσε. Κυριακή. Μια πολύ όμορφη Κυριακή. Με έναν υπέροχο ήλιο. Για κοίτα λίγο έξω. Και φρόντισε να την χαρείς. Μόνο αυτό για σήμερα. Μπορείς;
Εκεί που μας έστειλες στο youtube υπήρχε κι αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=stdjcLgNxMg&feature=related

Μικρές ανάσες είπε...

@ Nikos

νιώθω πως με μαλώνεις...

Nalia είπε...

ti omorfo...
moirasmenos ypnos, oti pio glyko...