ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Τόσο θετική σα μεταφυσική

Σε ταξιδιάρικη διάθεση απόψε
στάση στα βιβλία των εφηβικών μου χρόνων
σε αυτά που με έκαναν όσα είμαι σήμερα
στάση σε αυτό που τώρα έμαθα να αγαπώ
στο δικό μου παρελθόν
και την χαρά του καινούργιου
στην αίσθηση ελευθερίας που ανασαίνω
και στα βήματα που ανασηκώνουν τη σκόνη του πόνου

Τώρα τα βήματα είναι δυναμικά
τώρα είμαι σε διάθεση χαράς
τώρα είμαι χαμογελαστή
τώρα χαίρομαι για όλα τα αλληλοσυγκρουόμενα κομματάκια που φτιάχνουν εμένα...

Μέρος 1

Μέρος 2

Μέρος 3

(graffitti απο τα αγαπημένα μου Εξάρχεια)

7 σχόλια:

σταγόνα είπε...

έτσι αγκαλιά με το παρελθόν μας μπορούμε να κάνουμε σίγουρα βήματα μπροστά..
σευχαριστώ για τις μικρές πολυτιμες ανάσες..:)

Μικρές ανάσες είπε...

Σε ευχαριστώ που ανασαίνεις παρέα μου!!!

Roadartist είπε...

Πολύ μου άρεσε η αισιοδοξία σου! Όπως και η συνέχεια των graffiti :D Καλό βράδυ!

karkinos7 είπε...

Μεταφυσική - Φυσική αισιοδοξία να μείνει σε όλη τη διάρκεια!
Την Καλησπέρα μου!

Μικρές ανάσες είπε...

Έφυγαν απο μέσα μου όλα τα αερικά μου με στοίχειωναν και νομίζω πως αυτή τη φορά έφυγαν για τα καλά!!!

Νιώθω λίγο Martin Luther King: Free, free, I am free, at least free...

Καλησπέρες γλυκές σε όλους!!!!!!

Σταλαγματιά είπε...

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να θυμάσαι με γλυκιά νοσταλγία τα εφηβικά σου χρόνια.
Λίγοι έχουν αυτήν την τύχη και είμαι κι εγώ μία από αυτούς και ξέρω πόσο υπέροχο είναι!

Το παρόν μας είναι ότι κάναμε στο παρελθόν και όταν το παρελθόν έχει καλά να μας δώσει τότε αυτό είναι ευτυχία.

Καλό σου βράδυ!!

leondokardos είπε...

Τα χρόνια που θα θυμόμαστε πάντα με νοσταλγία είναι τα παιδικά και τα εφηβικά μας χρόνια. Και συχνά θα θέλαμε να ξαναγυρνολύσαμε εκεί...