ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Διαφορά που κάνει μια μέρα

Σήμερα είναι η μέρα που η ζωή μου αρχίζει. Μέχρι σήμερα ένιωθα μόνη μου. Σήμερα όλα αλλάζουν. Σήμερα δε λογοδοτώ μόνο σε εμένα. Από σήμερα λογοδοτώ στο μέλλον. Στις πιθανότητες και τις δυνατότητες. Σήμερα είμαι έτοιμη. Και είμαι τόσο χαρούμενη.

Ποτέ δε ξέρεις οτι η μεγάλύτερη μέρα της ζωής σου είναι η μεγαλύτερη μέρα της ζωής σου. Μέχρι τη στιγμή που πραγματικά συμβαίνει. Δεν αναγνωρίζεις τη μεγαλύτερη μέρα της ζωής σου παρά μόνο όταν τη ζεις.

Η μέρα που δεσμεύεσαι σε κάτι ή σε κάποιον.
Η μέρα που ραγίζει η καρδιά σου.
Η μέρα που γνωρίζεις την αδελφή-ψυχή σου.
Η μέρα που καταλαβαίνεις πως δεν υπάρχει αρκετός χρόνος γιατί θέλεις να ζήσεις για πάντα.

Αυτές είναι οι μεγαλύτερες μέρες.
Οι τέλειες μέρες.

Καταλαβαίνεις τι εννοώ?

6 σχόλια:

mariposa είπε...

καλημερα..νομιζω πως ναι..χαιρομαι που σε βρισκω χαρουμενη..ευχομαι ολα να σου πανε καλα..καλο σκ

Σταλαγματιά είπε...

Καλό ταξίδι λοιπόν στο όνειρο και η μέρα αυτή να γίνει αφετηρία μιας παραμυθένιας ζωής!!

Φιλί

karkinos7 είπε...

Για αυτή τη μέρα,ολόκληρη ζωή να γίνει!
Την Καλησπέρα μου!
Όμορφο Σ/Κ να έχεις!

nikos είπε...

Σήμερα είναι η επόμενη μέρα. Τώρα που βρήκες την αδελφή ψυχή σου, τώρα που δεσμεύτηκες, κι επειδή κανείς μας δεν θα ζήσει για πάντα, τρέξε. Ζήσε κάθε στιγμή από τις υπόλοιπες μέρες. Και ζήσε την πλήρως. Τα καλύτερα...

b|a|s|n\i/a είπε...

η διαφορά που κάνει μία μέρα ίσως είναι η επιβεβαίωση (ή μη) της επόμενης.
και σήμερα μοιάζει μία όμορφη μέρα.
καλημέρα σου!
(η τάνια απλά αδιανόητη για μια ακόμα φορά. ;))

Μικρές ανάσες είπε...

Η επόμενη μέρα ξημέρωσε και μοιάζει καταπληκτική!!!!

Ανοίγω τα μάτια μου κάθε πρωί και χαμογελάω... χρόνια είχα να το ζήσω αυτό.

@ b|a|s|n\i/a
δε σου τα είπα; Είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ φέτος, απο τις καλύτερες εμφανίσεις της εδώ και χρόνια!!!!