ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Στάθης Δρογώσης

Καλοκαίρι 1997

έρχομαι απο Εδιμβούργο για καλοκαιρινές διακοπές και δυο φίλες έχουν ήδη κανονίσει τις διακοπές μας.

Φολέγανδρος...

Το δεύτερο βράδυ άκουσα απο κάπου μακριά να έρχεται ο ρυθμός απο το Ρίτα Ριτάκι...
Τα αυτιά σου κάνουν πουλάκια, λένε τα κορίτσια
Αλλά ήμουν σίγουρη!!!

Εκείνο το καλοκαίρι γνώρισα το Στάθη Δρογώση.
Στο Πατητήρι.
Από τότε και μέχρι να γυρίσω μόνιμα Ελάδα πήγαινα να τον δω όταν ερχόμουν διακοπές.
Μετά, τουλάχιστον δυο τρείς φορές τη σεζόν.
Μιλάμε συχνά και απο facebook για να μαθαίνουμε τα νέα μας.
Συναντιόμαστε σε εμφανίσεις και συναυλίες.
Σε κοινούς φίλους που αγαπάμε τη μουσική τους.
Παρουσιάσεις δίσκων.
Καλοκαιρινά πάρτυ του Δίεση.

Σήμερα ο Στάθης κάνει την πρώτη του εκπομπή στον MindRadio.
1-3 τα βράδυα μου έχουν μυρωδιές απο Φολέγανδρο, ήχους απο αγαπημένη μουσική και άνθρωπο που συμπαθώ πολύ!

Σας το προτείνω!!!

(και κάπου έχω και το demo που μετά απο λίγους μήνες έγινε ή πρώτη δουλειά απο τα Φώτα που σβήνουν, να το βρώ... Εκείνο το καλοκαίρι έγινε και η γνωριμία με τον Μανώλη Φάμελο.
Φολέγρανδρος - Φώτα που σβήνουν - Ποδηλάτες, ίσως απο τις πιο μουσικές μου διακοπές)

2 σχόλια:

mariposa είπε...

μαλιστα..εισαι "δικτυομενη" εσυ..πιστευω ειναι τελειο να γνωρισεις αγαπημενους σου δημιουργους και οταν τους ακους να τους φανταζεσαι..η οταν τους βλεπεις λαιβ επειδη τους γνωριζεις να τους νιωθεις σε ενα βαθμο..ειναι τελειο..

Roadartist είπε...

Τον εκτιμώ πάρα πολύ τον Στάθη.. Μου αρέσει πολύ η μουσική του και η φωνή του.. Να του δώσεις τους χαιρετισμούς μου!!