ΗΧΟΣ


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Η σημασία του τυχαίου και του απρόσμενου

Εχθές το βράδυ βρεθήκαμε στο ίδιο μέρος... Εκείνος να γιορτάζει τα γενέθλειά του και εγώ με παρέα. Φυσικά και δε μιλήσαμε. Μόνο κατηγορίες έχουμε να απαγγείλουμε ο ένας στον άλλο.
Και έκανα προσπάθεια να μη τον βρίσω, να μην αρχίσω να φωνάζω το κάθε του ψέμα, να μη του πω πόσο πολύ και βαθιά με σημάδεψε.
Ίσως και εκείνος το ίδιο να ένιωσε.
Χάθηκαν όλα απο όσα χτίσαμε ή μήπως τα φαντάστηκα όλα?
Και τα βλέμματα της δικής του παρέας δεν είχαν καν διακριτικότητα... Μέχρι και ο barman με ρώτησε αν συμβαίνει κάτι...

Είμαι σίγουρη πως η κολλητή του θα του είπε πως είμαι με τον Πέτρο ξανά.
Όταν γύρισε Ελλάδα βρεθήκαμε για ένα καφέ, αρχίσαμε να μιλάμε.
Δυο μέρες το μόνο που κάναμε ήταν να μιλάμε.
Για τους μήνες του στο Αμπου Ντάμπι, για τους δικούς μου στην Αθήνα.
Κυρίως όμως μιλήσαμε για τον Βαγγέλη...

Είδαμε και την ταινία που έχω φτιάξει με έμπνευση τη σχέση μου μαζί του.
Και τότε με ρώτησε:
- Υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες?
- Δε ξέρω
- Αν σου ζητήσω μια ακόμα?
- Δεν ξέρω αν έχει μείνει κάτι όρθιο απο τον Βαγγέλη για να σου δώσω
- Αν δεν ήμουν εγώ, θα υπήρχε ο Βαγγέλης?
- Μάλλον όχι, αλλά δε θα το μάθουμε ποτέ, σημασία έχει πως υπήρξε.
- Δε σου ζητάω κάτι. Μόνο μια μέρα κάθε μέρα και βλέπουμε
- Και αν μια μέρα σου πω ξαφνικά τέλος?
- Είσαι ελεύθερη να κάνεις ότι θέλεις, εσύ σε μια μέρα τα αποφασίζεις όλα, μαζεύεις μαζεύεις και μια μέρα κάνεις έκρηξη. Μαρία, είσαι ικανή αύριο το πρωί να μαζεψεις βαλίτσες και να γυρίσεις στο Εδιμβούργο, σου είπα, δικό μου το ρίσκο.
- Νόμιζε πως ήθελα να του στερήσω την ελευθερία του και να τον αλλάξω.
- Αυτά είναι μαλακίες, δική του ανασφάλεια ήταν αυτό.

Με τον Πέτρο εδώ και 5 χρόνια έχουμε ζήσει πολλά, τα περισσότερα άσχημα, όμως οφείλω να παραδεκτώ πως για πρώτη φορά είμαστε τόσο χαλαροί - ήρεμοι - χαμογελαστοί - ειλικρινής μεταξύ μας. Τα βράδια που μένουμε στο ίδιο σπίτι είναι χαρούμενα, με φίλους ή μόνοι μας. Μουσική, ταινίες, κινηματογράφος, οι φίλοι μας, οι δικές μου ασχολιές, οι δικές του.

Τις μέρες που δεν έχω κέφι πηγαίνουμε βόλτα με τη μηχανή στη θάλασσα χωρίς να μιλάμε.
Και είναι τόσο ωραίο να μη χρειάζεται να εξηγείς τα πάντα...

(Μου είπε πριν πάει για ύπνο: Πάρε όσο καιρό θέλεις και πες μου όταν νιώσεις έτοιμη. Σήμερα μου ζήτησε να τον παντρευτώ και ας ξέρει πως δε πιστεύω στο γάμο...)

4 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

το να είμαστε χαλαροί ήρεμοι χαμογελαστοί ελικρινείς και πρωτίστως ελεύθεροι σε μία σχέση είναι και το ζητούμενο.
είναι τραγικό άνθρωποι που έχουν περάσει μία ζωή να βρίσκονται και να ανακαλύπτεις πως τίποτα δεν υπάρχει να ειπωθεί. απλά τραγικό μα πολλές φορές αληθινό.
και συνήθως όταν τελειώνει μία σχέση είναι καθαρά ο πληγωμένος εγωισμός που μας κρατά τον εγκέφαλο σε απασχόληση με αυτήν. πολλές φορές προσπερνώντας όλα αυτά που συναντούμε και ελευθερία και ηρεμία μας προσφέρουν.
καλημέρα σου! :)

nikos είπε...

Δυσκολεύτηκα λίγο, αλλά αν κατάλαβα καλά ο Βαγγέλης ήταν αυτός με τα γενέθλια...
Είναι πράγματι άχαρες τέτοιες συναντήσεις. Αν μη τι άλλο, δεν βοηθούν να ξεχάσεις.
Από την άλλη, ένας άλλος άνθρωπος είναι δίπλα σου και, όπως λέει κι ο basnia από πάνω, σου προσφέρει απλά, ανθρώπινα πράγματα. Δεν είναι λίγο...
Όπως και να'χει, ίσως θα ήταν καλύτερα να μην κάνεις βιαστικές κινήσεις. Για κανέναν από τους δυο σας.
Καλό σου τριήμερο

karkinos7 είπε...

''Και είναι τόσο ωραίο να μη χρειάζεται να εξηγείς τα πάντα...''
Στην ηρεμία της φράσης,της ανωτέρω θα φανεί και η απόφαση!
Την Καλημέρα μου!
(Τώρα κατάλαβα και σε απόλυτο βαθμό το σχόλιο σου,στην ανάρτηση μου)
Όμορφο Σ/Κ.

Μικρές ανάσες είπε...

@ b|a|s|n\i/a
έχεις τόσο δίκαιο, είναι τόσο σημαντικό να μπορείς να είσαι σε χαρούμενο περιβάλλον, εγώ έτσι μεγάλωσα τουλάχιστον...
Το τραγούδι του Dust Rhymes νιώθω πως λέει όσα νιώθω πάντως.

Καλησπέρα!!!

@nikos
δεν είναι λίγο, είναι τα πάντα!
Δεν έχω όμως να πάρω κάμία αποφαση, δεν είμαι απο τις γυναίκες που πιστεύουν στο γάμο, αν δυο άνθρωποι είναι να είναι μαζί δε χρειάζονται νυφικά και στέφανα, ο χρόνος τους κρατάει μαζί.

Καλό σου τριήμερο και εσένα!

@gaykarkinos7
Νιώθω πως τις πιο ακριβής εξηγήσεις τις δίνουν τα μάτια, εκεί είναι πάντα όλη η αλήθεια...
Και οι κινήσεις των χεριών μιλούν πιο καθαρά απο την πιο δυνατή φωνή.

Όμορφα να περάσεις!!!